Mandarake


Mandarake 

egy Japán bolthálózat ahol a "használt" termékeket minőség vizsgálat után eladásra kínálnak akár külföldre is mint egy zálogház esetén.

Eddig nagyon meg vagyok elégedve a  rendelt termékekkel, érdemes elsősorban a Not Open megjegyzésű terméket rendelni. Mivel valóban az eredeti leragasztás található rajta ilyen esetben. Szemet nem szúró, nem felhívó csomagolásban érkeznek. És csak a termék ára van ráírva. A dobozok sérülés mentesek és pl. a figurákkal sincs gond.
Előfordul hogy azt írták bontatlan vagy esetleg bontott de a doboza sérült, ezzel ellentétben lehet egy fia karcolás se lesz a dobozon, és a figura is tökéletes lesz, mert ez egy japán mentalitás hogy inkább túlspilázzák a minőségi problémákat de valójában a termékek jó állapotban vannak.
Persze itt is sok minden más is rendelhető nem csak figurák.

Fontos hogy 5000 yen alatt kezelési költséget számolnak ami 500 yen (bár egyes boltok eltekintenek ettől).

A lényeg hogy ha nem EMS-el akarod kérni akkor tedd a következőt.
Mivel lehet kérni SAL small packet és International Postal Parcel SAL csomagküldést is.
Amikor leadod a rendelést, és be kell jelölni a postázási módot, jelöld be a SAL-t, de alatta van egy megjegyzés rész, oda írd be, hogy
"legolcsóbb postázási móddal kérném" angolul vagy akár japánul, feldolgozzák mindkettőt
 "一番安い発送方法でお願いします" (ichiban yasui hassouhouhou de onegaishimasu)(talán az oszakai nem  ad másik lehetőséget, de a központi pl. igen)

"一番安い書留郵便方法でお願いします" vagy ezt ami a legolcsóbb regisztrált módot kéri (bár nekem mindig regisztrált módot ajánlottak fel)

"Send with the cheapest possible Registered shipping method"


A legjobb ha ezeket választod a megjegyzésbe írás közül, így ők írják meg melyiket tudják felajánlani, és abból tudsz választani.
 
Amúgy hiába írsz japánul, mindig angolul válaszolnak, szóval attól nem kell tartanod, hogy japánul írnak vissza.
Valószínűleg üzlete válogatja, hogy hol hajlandóak egyéb postázási módokat is bevállalni és hol nem.
De tapasztalataim szerint mindig volt lehetőség a normál reg. postai opció.

Érdemes figyelni a bal felső sarkát a terméknek mert ott van hogy melyik boltban található a termék, fontos hogy a postázási lehetőségek boltonként eltérő lehet.

Itt két lehetőség áll fent:

- A rendelést után van amelyik bolt egyből fizetési oldalra irányít, de mivel az is előfordulhat, hogy időközben a boltban már eladták a cuccot, amit rendelni szeretnél várj legalább 1 munkanapot az esetleges értesítő e-mail-re (számolj az időeltolódással is) E-mailt amúgy is kapsz a rendelésről ahonnan a fizetési link is elérhető.
Ha írsz megjegyzést a válsz levél követően 1-2 napon belül küldenek emailben egy linket,  majd azon keresztül kell fizetned.

- Másik lehetőségként nincs a rendelés végén fizetési link, ahogy postaköltséget sem számol a rendszer automatikusan (ilyenkor 0 Yen  van a postaköltség sorában)  majd a rendelést követően 1-2 napon belül küldenek emailben egy linket, amin keresztül kell fizetned. Itt is igaz hogy az is előfordulhat, hogy időközben a boltban már eladták a cuccot, amit rendelni szeretnél.

Viszont érdemes tudni amikor elkezdnek fogyni a többi boltból az adott termékből a darabszámok, a fennmaradtak ára emelkedik.
Olyan termék is megtalálható ami az Amiami és hasonló boltoknál már nem kapható, de az legfrissebb már kaphatókból is lehet találni náluk.
Tehát akinek volt fenntartása velük szemben én nyugodtan ajánlom őket. 

Miután megkaptad a fizetési emailt 5 napod van rá, hogy fizess.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése